10 thoughts on “Tonight I leave to Lisbon… Até já!

  1. VVVVVV IIIIIIII EEEEEEE LLLLLL SSSSS PPPPPP AAAAAA ßßßßßß !!!!
    Oh Lissabon. Wunderbar! Stadtspaziergänge mit der Kamera durch diese Traumstadt. Ein Traum. Ich will auch….

    Liked by 1 person

  2. Danke Daniel!
    Den Spaß hatte ich. Danei habe ich dieses Mal gar nicht so viel fotografiert. Mehr mein zweites Wohnzimmer genossen und dort geknipst, wo ich es bisher noch nicht getan habe, mehr oder weniger…

    Like

  3. Einen Tag Nieselregen, aber selbst da waren es satte 15 °C,
    Ansonsten Sonne satt, hin und wieder ein paar Wolken und im Schnitt 16 – 17° C….
    Am liebsten würde ich sofort wieder hin fliegen (oder wandern) und dort bleiben!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.