10 thoughts on “White Amaryllis

  1. Diese Schönheit hast du aber glänzend in Szene zu setzen gewusst, ich bin begeistert. Mein Lieblingsfoto der Serie ist das mit den transparent durchscheinenden Blütenblätterspitzen (20171207-PC070285).

    Liked by 1 person

  2. Wachsen sie so schnell?
    Meine Mama hatte mal eine rote, als ich noch klein war. Aber es wurde ihr zu aufwändig, sie immer zu pflegen während der “stillen” Jahreszeit. Und ich hatte noch keinen Raum auf sowas wie Pflanzenwachstum zu achten. Dafür gabs zu viele emotionale Verwerfungen in unserer Familie, auf die ich achten musste.

    Liked by 1 person

  3. Meine freie Kapazität für Pflanzen tobe ich vorerst am Balkon aus. Ich bin gespannt, was nächstes Jahr wieder kommt. Momentan stehen noch viele Blüten, trotz des Schnees.

    Liked by 1 person

  4. Hello hjs1951, your shots of the white amaryllis are gorgeous…hope you and family are well and happy. Merry Christmas and Happy New Year! Theanne/Yaya Snaps/Out Of My Mind Images

    Liked by 1 person

  5. Hi Theanne!
    Thank you for the compliment and wishes!
    I hope you and your family are fine too…
    Have a great season and all the best for 2018!!
    Jürgen

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s