A Frame Per Day – 17th film – frame 31/37

2nd year, 215th frame, May 2nd, 2017

MINOX 35 GT E
MC Minoxar 1:2.8 35mm
Rollei Retro 80S

© 2017 Hans-Jürgen Sommerfeld

7 thoughts on “A Frame Per Day – 17th film – frame 31/37

  1. Rechts oben glaubte ich aus der Ferne eine Katze zu entdecken. Bei Vergrößerung des Fotos erwies sich dies allerdings nicht als richtig. Es mag ein Stapel Kleider oder sonstwas sein. Aber es ist interessant, wie bei lauter gleich großen nebeneinander liegenden Fenstern jedes abweichende Detail ins Auge fällt.

    Liked by 1 person

    1. Das sind Mansarden. Jede Wohnung im Haus hat so ein kleines Zimmer. Die einen nutzen es als separates Schlaf- oder Gästezimmer, als Arbeitszimmer und manche eben auch als Rumpelkammer… 🙂

      Liked by 1 person

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s