A Frame Per Day – 14th film – frame 9/37

417-09

2nd year, 81st frame, Dezember 18th, 2016

Contax G1
Carl Zeiss Biogon T* 1:2.8 28mm
Kentmere 400

© 2017 Hans-Jürgen Sommerfeld

(Bahrenfeld)

 

4 thoughts on “A Frame Per Day – 14th film – frame 9/37

  1. 🙂
    Guten Morgen Christin!
    Was für ein poetisches Erwachen, das mich schon am frühen Morgen lächeln lässt.
    Das Foto zeigt ein kleines Brautkleidatelier, in dem die “weiße Pracht” hand- und maßgeschneidert hergestellt wird. Ein Motiv, dass ich seit langem aufnehmen wollte, aber erst bei meinem letzten Besuch in Hamburg dann endlich auf den Film gebannt habe.
    Gut Ding braucht eben Weile und mit dem Resultat bin ich sehr zufrieden. Muss ich ja, nach dem wunderschönen Kommentar!
    Dir ein dankbares Lächeln und der Wunsch auf einen schönen Tag
    Jürgen

    Like

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.